FANDOM

Золотий Фредді (англ. Golden Freddy) - рідкісний персонаж із всіх 4-ьох частин. Зробив Укус 87. Являється привидом Фредбера.

Інформація Редагувати

Golden Freddy

Костюм ( привид ) Золотого Фредді ( Фредбера ) в офісі.

Золотий Фредді (англ. Golden Freddy), (в файлах гри вказано «Yellow Bear», рос. «Жовтий Ведмідь») - за деякими версіями - п'ятий аніматронік, чиє обличчя може час від часу з'являтися на екрані гравця. Деякі вважають, що Золотий Фредді на кухні, де камера не працює. З'являється в офісі з головним героєм за умови, якщо гравець побачив змінений постер з його особою, який можна побачити на одній з камер. Після того, як гравець побачить постер і почне оглядати офіс, він побачить перед собою сидить костюм, виглядає, як золота версія костюма ведмедя Фредді. Якщо гравець знову не буде дивитись на монітор, на екрані з'явиться зображення особи

Золотого Фредді, супроводжуване зміненим криком дитини - з уповільненим і зниженим тоном, після чого гра «вилетить» на робочий стіл. Шанс зміни звичайного плаката на постер з особою Золотого Фредді дорівнює 1-1,5%. Однак, є ще один спосіб побачити золотого Фредді. Якщо в custom night ввести в потрібному порядку значення A.I. Аніматроніку: Freddy - 1, Bonnie - 9, Chica - 8, Foxy - 7, то при натисканні кнопки «ready» гра не почнеться, замість цього

на екрані буде скріммер Золотого Фредді. Після цього гра також «вилітає» на робочий стіл. Можливо, це є натяком на те, що в «Укусі 87» винен не Фоксі, а Золотий Фредді ( Фредбер ).

IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME IT'S ME

Five Nights At Freddy's 2 Редагувати

(Див. Також: Phantom Golden Freddy)

У другій частині гри у Золотого Фредді ліве вухо відсутня, обшивка костюма стала темно-жовтої, з брудними плямами на ній, а з різних місць його тіла стирчать дроти. Тепер його голова нахилена вліво.

Поведінка Редагувати

Золотий Фредді стає активним під час шостий ночі і з'являється з шансом 100%. Щоб не допустити своєї смерті, гравець повинен швидко включити ліхтарик. Якщо він в офісі, то потрібно швидко надіти маску Фредді.

Теорії Редагувати

  • Можливо, дроти стирчать з його тіла через те, що маніяк витягнув з нього ендоскелет. Але це спростовується тим, що якщо придивитися до Золотому Фредді, то можна помітити ендоскелет в області ніг і на лівому вусі.

Цікаві факти Редагувати

  • У Золотого Фредді з другій частині є відмінності від Золотого Фредді з першої (зростання, будова, колір, відірване вухо). Можливо, це різні аніматроніка.
  • За всю історію FNaF, Золотий Фредді був єдиним пасхальним аніматроніку, атакуючим гравця (виняток - третя частина).
  • Також спрайт Золотого Фредді послужив основою для фотошопа Фіолетового хлопця в офісі.
  • Це єдиний секретний персонаж, який є у всіх частинах серії (крім четвертої, в якій замість нього присутній Кошмарний Фредбер. Втім, деякі гравці вважають, що і це не факт).
  • Спрайт Золотого Фредді називається "Yellow bear" (рус. "Жовтий ведмідь"), хоча в свою ніч в FNaF 2 він названий, як Золотий Фредді . Можливо, Скотт хотів використовувати цей спрайт ще в першої частини гри, і тоді Золотий Фредді називався "Yellow bear". Також, можливо Скотту просто захотілося так назвати спрайт.
  • Ім'я Золотого Фредді не було офіційним до виходу другій частині.
  • На відміну від першої частини, атака Золотого Фредді не призводить до вильоту гри.
  • Це єдиний зі старих аніматроніку, у якого не видно зубів ендоскелет, хоча і є деякі ознаки володіння останнім. Наприклад, металеві частини між колінами і щиколотками.
  • Також це єдиний персонаж, який не має анімації руху кінцівок або рота при атаці (у всіх частинах).
  • У міні-грі "SAVE THEM" він кожен раз з'являється в випадкової кімнаті.
  • Якщо придивитися до Скрімер, то можна помітити, що капелюх Золотого Фредді трохи зрушена вліво.
  • Золотий Фредді не може відключити ліхтарик, коли він з'являється або зникає.
  • Як і Фоксі, він може атакувати гравця навіть при піднятому планшеті.
  • Він єдиний аніматроніку, який не має іграшкового аналога.
  • Існує також рідкісний баг. Якщо гравець негайно підніме планшет при появі Золотого Фредді в офісі, його спрайт може виникнути на камері.
    • Також Скотт говорив, що це був баг текстур, але він його вирішив залишити.
  • Також є ще один рідкісний баг - Золотий Фредді може бути одночасно видно і в офісі, і в коридорі.
  • У нього є другий прояв, або фіолетове прояв. Це - його тінь. Але це лише теорія.
  • Його літаюча голова в коридорі має відображення. Це досить дивно, адже він - привид. Швидше за все, це недоробка Скотта.
    • Можливо, це відбувається через 3D редактора Скотта, так як в них є шейдери відображення.
  • У мобільної версії на сьомий ночі, якщо його складність на 20, він може бути неймовірно активний і з'являтиметься в офісі або коридорі кожен раз, коли ви будете прибирати монітор (правда, це трапляється рідко).
  • Є теорія, що костюм Золотого Фредді ставився до золотої колекції костюмів, в яких може перебувати людина.
  • Можливо, Золотий Фредді в офісі - привид, а в коридорі - галюцинація.
  • В костюмі Золотого Фредді може перебувати душа дитини, так як в поганій кінцівці FNaF 3 можна побачити його голову.
  • Це єдиний великодній аніматроніку, A.I. якого можна налаштувати в Своєю ночі FNaF 2).
  • Існувала теорія, що Золотий Фредді з другої частини буде одним з ворогів в грі Five Nights at Freddy's World. Це пов'язано з тим, що він "пішов" з тізера і більше не з'являється на ньому. Однак ця теорія може бути неправильна, так як Золотий Фредді з першої частини залишився на тізері, а в самій FNaF World Золотий Фредді з другій частині так і не з'явився.
  • Є теорія, що голова Золотого Фредді і він сам - однакові аніматроніка. Можливо, з цього Cкотт прибрав її з гри FNaF World.
  • Це єдиний аніматроніку, який не зважає Старим аніматроніку. Це підтверджується в налаштуванні інтелекту аніматроніку - там його ім'я - Golden Freddy, а не Old Golden Freddy. Хоча, за станом його цілком могли б назвати Старим. Можливо, його не назвали Старим, так як він не має іграшкової копії.
  • На відміну від Золотого Фредді з першої частини, його Скрімер має анімацію і звичайний звук Скрімер.

Золотий Фредді робить незначну появу в FNaF 3 у міні-грі "Stage01" і коротко з'являється в міні-ігровому глюку.

Маска золотого Фредді теж носила дитина в кінці міні-гри "щасливий день".

Зовнішній вигляд Редагувати

У міні гри Stage01 Золотий Фредді надзвичайно відрізняється від того, як він виглядав в оригінальних іграх. Він схожий на золотого ведмедя разом з жовтим черевом і жовтими руками. Капелюх і ніс коричневі. Він помітно товстіший, ніж його попередні виступи. Голова золотого Фредді з'являється також на дитині в міні-грі найщасливіший день .

Модель золотий Фредді з другої гри також використовується для Фантом Фредді, хоча і з ним у вертикальному положенні і відсутність половини правій нозі.

Дрібниці Редагувати

  • Погана кінцівка за вночі 5 має інший прихований голові у фоновому режимі, який припустив, щоб бути Золотий Фредді. Він буде тематично відповідати з моторошними атрибутами Золотого Фредді і він "ховається" в компанії.
    • Однак, за сияющ "хороший кінець" зображення, виявлено, що головка повністю відсутнє зображення, а не просто бути непоміченим з-за відсутності достатнього освітлення.
  • Деякі теорії припускають, що він практично замінив Фантом Фредді, Фантом Фредді, здається, схожий на Золотого Фредді.
  • Якщо п'ятий керівник в погану кінцівку і костюм в офісі, по суті, Золотий Фредді, Золотий Фредді це якось пов'язано з іграшкою Фредді за найменшу кількість матчів у серії - всього сім у кожній.
    • Фантом Фредді моделі, однак носить більш схожий на Золотого Фредді з другої гри, тобто він міг бути Золотий Фредді колегою.
  • Існує теорія, що Золотий Фредді (обговорюються як Fredbear) - один з двох спеціально розроблених костюмів, згаданих по телефону хлопця на ніч 2, інші смішні моменти. Це може пояснити, зсутулившись посади, яку він займає, в даний час в "розблокованому стані людина носити.
    • Тим не менш, Золотий Фредді спорту чотири пальці замість п'яти, так це цілком і повністю на користувача-людини, щоб носити його неможливо.
  • Золотий Stage01 Фредді-єдиний Фредді колегою, який капелюх колір буде відрізнятися від інших, бути коричневий.
    • Невідомо чому, але це швидше за все із-за чорного фону.

Хоча Шаблон:Назва не відображається в Фнаф 4 сам Фредді, деякі вболівальники вважають, що Fredbear може бути втіленням Золотого Фредді.

Зовнішній вигляд Редагувати

Fredbear Plush Follow Як не дивно, він зберігає форму, близьку до його появи в 01 етап міні-ігор. Він помітно змінився, ніж в попередніх іграх. Він також має фіолетова капелюх та краватку, на відміну від його традиційної чорної. На відміну від його зовнішності в обох "п'ять ночей у Фредді" і "п'яти ночей в 2 Фредді", він, має, карі очі.

Як плюшевий, у нього є оригінальні чорні, порожні очі з білими зіницями усередину. Школярі будуть стежити за дитиною в будь-який час. Він також має чорний ніс, на відміну від Брауна один Fredbear має. У нього також є дві чорні кнопки, як і Фредді з "п'ять ночей в 2 Фредді".

У той час як Золотий Фредді не уявляють собі, як кошмар в геймплей, він зазвичай замінюється на Nightmare Fredbear. Шаблон:Середовище CLR

Дрібниці Редагувати

  • Fredbear є одним з двох персонажів в грі, який з'являється як аниматроник (міні) і Фетиш на м'які іграшки, інші смішні моменти.
  • Якщо виходити з "п'ять ночей у Фредді 4" розгортається в 1987 році, про що свідчить іграшки аниматроников присутня як статуетки, невідомо, як Золотий Фредді може бути як Сімейний вечерю Fredbear і Pizza Фредді fazbear 1987.
    • Втім, деякі вважають, що дія гри розгортається в 1983 році.
      • Це підтримується телевізором, який показує рекламу для "Fredbear і друзі", датований 1983.

Хоча Золотий Фредді сам не з'являється в грі, є плюшевим на столі в окремій кімнаті. Плюшевий Фредбер, тримає рацію-або пульт дистанційного керування. Як не дивно, він виглядає майже так само, як плюшевий Fredbear з міні-ігор ФНаФ 4. Натиснувши на його ніс видає звук пискуна з усіх попередніх ігор. В даний час невідомо, що це значить, або він просто є в естетичних цілях.

У той час як Золотий Фредді-був повністю відсутній у грі, є режим під назвою "Золотий Фредді" доступний в Custom Night.

Gameplay Редагувати

Освітлення Редагувати

Five Nights at Freddy's 2 Редагувати

Геймплей Редагувати

Міні-Ігри після Смерті Редагувати

Five Nights at Freddy's 3 Редагувати

Геймплей Редагувати

Міні-ігри Редагувати

Five Nights at Freddy's 4 Редагувати

Five Nights at Freddy's: Sister Location Редагувати

Різне Редагувати

Five Nights at Freddy's 2 Редагувати

П'ять ночей у Фредді Редагувати

почув звук при перегляді плакат Золотого Фредді.
Laugh Giggle Girl 1
звук чув, коли Золотий Фредді в офісі.
Robotvoice
TheWarningSign
попередження: голосно!
Золотий Фредді вбив крик. Цей крик є відредагованій версії нормально вбити крик, пригальмував і з меншим кроком.
XSCREAM2

П'ять ночей у Фредді 2 Редагувати

звук Золотого Фредді робить, коли убивши нічного сторожа. Цей крик-це ж звичайний аниматроник крик, але голосніше, ніж зазвичай, і, також на відміну від звичайних кричати, звукові кліпи.
TheWarningSign
попередження: голосно!
Xscream3

Виноски Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі