FANDOM

Кошмарні міні-Фредді (англ. Nightmare mini-Freddies) - зменшені версії кошмарного Фредді.

Опис Редагувати

Зовні виглядають як три маленьких ведмедика брудно-коричневого кольору з двома гострими рядами зубів, з капелюхами-циліндрами чорного кольору і чорним кольором очей з відсутнім поглядом.

Поведінка Редагувати

З'являються щоночі, крім п'ятої, на ліжку ззаду гравця. Легко, але відносно довго відлякуються ліхтариком. Якщо їх не встигнути прогнати, то, коли зберуться всі три міні-Фредді, з'явиться безпосередньо Кошмарний Фредді. Міні-Фредді є частинами тіла аніматроніка, тому що в корпусі Фредді є отвори для них. З кожною вночі з'являються все швидше.

Цікаві факти Редагувати

  • В FNaF World вони є здатністю кошмарний Фредді, але їх набагато більше ніж три. Приблизно - кілька десятків.
  • Ноги (а точніше - ступні) у кошмарному міні-Фредді проходять крізь текстури ковдри.
  • Щоб зробити звук, який видають Кошмарні міні-Фредді, Скотт записав рохкання свиней і сильно його спотворив.
  • Кошмарні міні-Фредді є заміною сміху в співвідношенні: 1 Кошмарний міні-Фредді = 2 сміху.
  • У структурах гри можна знайти файл виходу кошмарний міні-Фредді за ліжко. У грі відбувається баг, що вони просто "переміщуються" за ліжко.
    Freddle goes back to bed
  • Під FNaF World вони є здатністю кошмарний Фредді, але їх набагато більше ніж три. Приблизно - кілька десятків.
  • Міні-Фредді з'являються строго в певній послідовності. Перший з'являється з лівого боку ліжка. Другий - з правого. Третій з'являється точно по центру, закриваючи іграшку Фредді. Як тільки плюшевий Фредді виявився "перекритий", потрібно терміново повертатися до ліжка.
Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі