FANDOM

Перша ніч Друга ніч Третя ніч Четверта ніч П'ята ніч Шоста ніч Своя ніч
FNaF27thNight
Imgres-0

Вибір активності аніматроніка.

Custom Night on Android

Вибір активності аніматроніку в Android-версії гри.

Своя ніч (англ. 'Custom Night)' - додаткова ніч в грі Five Nights At Freddy's 2, в якій гравець може поставити активність кожного аніматроніка. Однак, Маріонетка недоступна для налаштувань, тому що її активність залежить від заряду шкатулки, яка, при цьому, розряджається швидше, ніж на 6-ої ночі. Проходження різних модифікацій в цій ночі дасть гравцеві нагороду у вигляді колекційних іграшок, які з'являться на столі в офісі. Аніматроніки активніші в першу годину.

Налаштування Редагувати

Назва випробування

50px-Freddy Icon

50px-Bonnie Icon 50px-Chica Icon 50px-Foxy Icon 50px-BB Icon 30x 30x 30x 30x 30x нагорода
20/20/20/20 20 20 20 20 0 0 0 0 0 0
Файл:50px-Gold Star.png
New & Shiny ( рус. Нові та блискучі) 0 0 0 0 10 10 10 10 10 0
Файл:50px-ToyBonnieFigurine.png
Double Trouble ( рус. Подвійна проблема) 0 20 0 5 0 0 20 0 0 0
Файл:50px-BonnieDoll.png
Night of Misfits ( рус. Ніч ізгоїв) 0 0 0 0 20 0 0 0 20 10
Файл:50px-BBDoll.png
Foxy Foxy ( рус. Фоксі Фоксі) 0 0 0 20 0 0 0 0 20 0
Файл:50px-FoxyDoll.png
Ladies 'Night (' 'рус.' 'Дамська Ніч) 0 0 20 0 0 0 0 20 20 0
Файл:50px-ChicaDoll.png
Freddy's Circus ( рус. Цирк Фредді) 20 0 0 5 10 20 0 0 0 10
Файл:50px-FreddyFazbearDoll.png
Cupcake Challenge ( рус. Випробування кексу) 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 50px-FNAF2CupcakePlushie
Fazbear Fever ( рус. Лихоманка Фазбер) 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 50px-LoneMicrophone
Golden Freddy ( рус. Золотий Фредді) 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
50px-GoldenFreddyDoll

Примітки Редагувати

FNaF2 Pink Slip

Переклад: Чудово !! Ви звільнені. Причини -Поломка аніматроніку -Непріятний запах.

  • 20 / 20/20/20 - режим, в якому старі аніматроніки максимально активні. (Єдиний режим який є в більшості частин, а саме 1, 2 і 4 (8 ніч)
  • New & Shiny ( рус. Нові та блискучі) - активні тільки нові аніматроніка в половину сили (10 балів)
  • Double Trouble ( рус. Подвійна проблема) - активні на максимальному рівні тільки Старий Бонні і Іграшковий Бонні, також малоактивний Фоксі.
  • Night of Misfits ( рус. Ніч ізгоїв) - активні BB і Maнгл на максимальному рівні. Золотий Фредді активний півсили (10 балів).
  • Foxy Foxy ( рус. Фоксі Фоксі) - активні на максимальному рівні тільки Фоксі і Maнгл.
  • Ladies' Night ( рус. Дамська ніч) - активні на максимальному рівні Стара Чика, Іграшкова Чика і Maнгл.
  • Freddy's Circus ( рус. Цирк Фредді) - активні Старий Фредді і Іграшковий Фредді на максимумі (20 балів). Також активні BB, Фоксі, Золотий Фредді в півсили (10 балів).
  • Cupcake Challenge ( рус. Випробування кекса) - активні всі аніматроніки, але складність невелика (5 балів).
  • Fazbear Fever ( рус. Лихоманка Фазбер) - активні всі аніматроніки в половину своїх здібностей (10 балів).
  • Golden Freddy ( рус. Золотий Фредді) - рівень для природженого екстремала. Максимально активні всі аніматроніки, пройти цю ніч дуже важко.

Тактики проходження Редагувати

  • 20 / 20/20/20 - На перший погляд є складною вночі, але не треба забувати, що аніматроніка приходять по порядку, а не все відразу. Прямуєте цієї тактики: Перезарядка шкатулки> Швидко прибрати планшет і надіти маску Фредді> Посвітити в центральний коридор> Перезарядка шкатулки. Повторюєте ці дії швидко, інакше Ви можете не встигнути посвітити ліхтарик ом, так як активність Фоксі становить 20. Рівень складності ночі: Складно.
  • New & Shiny ( рус. Нові та блискучі) - Є однією з найлегших ночей. Дотримуйтесь звичайної тактики: Перезарядка шкатулки> Швидко прибрати планшет і надіти маску Фредді> Перевірити ліву вентиляцію> Перевірити центральний коридор> Перевірити іншу вентиляцію> перезарядка шкатулки. Рівень складності ночі: Нормально.
  • Double Trouble ( рус. Подвійна проблема) - Є не дуже складної вночі. Дійте за колишньою тактиці. Але не забудьте перевіряти ліву вентиляцію, так як звідти може прийти Старий Бонні. Рівень складності ночі: Нормально.
  • Night of Misfits ( рус. Ніч ізгоїв) - Є не дуже складної вночі. Прямуєте по цій тактиці: Перезарядка шкатулки> Швидко надіти і зняти маску Фредді> Перевірити центральний коридор (якщо там буде Золотий Фредді, надіньте і зніміть маску Фредді)> Перевірити ліву вентиляцію> Якщо ви почули перешкоди в офісі, надіньте маску Фредді і чекайте, поки перешкоди не пройдуть (вони означають, що Mангл в правій вентиляції)> Перезарядка шкатулки. Найголовніше - після зняття планшет а не світити ліхтарем - подивіться, чи немає в вашому офісі Золотого Фредді. Після перевірте, чи немає його в центральному коридорі. Радимо повернутися в сторону лівого воздуховода, так як Baloon Boy йде звідти, про правом можна не турбується. Рівень складність ночі: Легко (якщо ви не вмієте боротися з Золотим Фредді: Нормально.
  • Foxy Foxy ( рус. Фоксі Фоксі) - Є найлегшою ніччю. Тактика дуже проста: Перезарядка шкатулки> Перевірити центральний коридор> Якщо є в офісі радіоперешкоди, надіти маску Фредді і чекати, поки перешкоди не пройдуть > Перезарядка шкатулки. Повітропроводи можна не перевіряти, так як з лівого ніхто не прийде, а з правого - тільки Mангл, зрозуміти присутність якої можна по перешкод. Але якщо Ви затримайтеся в масці, то Вас вб'є Фоксі. Порада: якщо Вам вдалося вигнати Фоксі з коридору, і не чути скреготу труб, швидко перейдіть на камеру 07, і, якщо Мангла все ще там, залишайтеся на цій камері до нового скреготу. Таким чином Ви зможете заощадити заряд ліхтарика. Рівень складності ночі: Легко.
  • 'Ladies' Night ( рус. Дамська ніч) - Є складною ніччю. Тактика проста, але найголовніше - Ваша реакція. Тактика така: Перезарядка шкатулки> Швидко надіти маску Фредді> Перевірити лівий воздуховод> Перевірити центральний коридор> Перевірити, чи немає в вашому офісі радіоперешкод, якщо є - надіти маску Фредді, і чекати поки вони не пройдуть> Перезарядка шкатулки. Правий воздуховод можна не перевіряти так як ми можемо визначити знаходження там Mангл щодо радіоперешкод. Рівень складності ночі: Непросто.
  • Freddy's Circus ( рус. Цирк Фредді) - Є середньою за складністю ніччю. Тактика проста, але знову ж таки - потрібна Ваша реакція. Перезарядка шкатулки> Швидко надіти маску Фредді> Перевірити центральний коридор, якщо побачили Золотого Фредді в коридорі, надіти маску Фредді і зняти її швидко> Перевірити лівий воздуховод> Перезарядка шкатулки. Слід зазначити, що Золотий Фредді з'являється рідко, але він може змусити вас зненацька в будь-який момент. Рівень складності ночі: Складно.
  • Cupcake Challenge ( рус. Випробування кекса) - Є середньої ніччю по складності. Дійте звичайною тактикою: Перезарядка шкатулки> Швидко надіти маску Фредді> Перевірити перший повітропровід> Перевірити центральний коридор> Перевірити інший повітропровід> Перезарядка шкатулки. Ця ніч - тільки початок найскладнішого випробування. Рівень складності ночі: Непросто.
  • Fazbear Fever ( рус. Лихоманка Фазбер) - Є складною ніччю. Тактика та ж, як і в минулому ночі, але випробування в 2 рази складніше ночі. Рівень складності ночі: Дуже складно.
  • Golden Freddy ( рус. Золотий Фредді) - Є найостаннішої і найскладнішою вночі. Тут тактика може і не допомогти. Найголовніше - Ваша реакція. Не робіть помилок. Однією з помилок є поспіх. Перевіривши всі дуже швидко, ви можете і не помітити, як в правом воздуховоде з'явився Іграшковий Бонні. Перевіряйте все швидко, але уважно, адже одна помилка - і Ви можете програти ніч. Рівень складності ночі: Експерт.

Цікаві факти Редагувати

  • У своїй ночі камери в Parts / Service і на Show Stage не працюють, оскільки можна змусити аніматроніку виходити не в тому порядку, в якому вони виходять на сюжетних ночах.
  • У мобільній версії не можна налаштовувати аніматроніку "довільно", а використовувати тільки спеціальні ночі, тобто дані комбінації.
  • У цій ночі Фоксі активний навіть на нулі.
  • Швидше за все, Фоксі доданий для балансу, так як без нього ночі було б легко пройти.
  • Якщо активність Фоксі 20, при цьому, якщо не світити на нього ліхтарик ом, він уб'є вас приблизно через 12-25 сек.
  • При запуску "Своєю ночі" може з'явиться екран з безока Фоксі / Фредді, однак, потім завантажується ніч, і Ви починаєте грати.
  • Дивно те, що ми можемо налаштувати інтелект Золотого фредді, адже він вважається зниклим костюмом або примарою.
  • Багато хто вважає Золотого Фредді секретним аніматронніком, однак у другій частині він є в своїй ночі, що вже не робить його секретним. Та й з'являється в самій грі випадково, а не при якомусь рідкому кадре.Также це підтверджується тим, що він має різні шанси появи (Як в FNAF 1) і на шостий ночі він з'явиться хоча -б один раз.
  • Так само саме в цю ніч, при настройках активності повністю на 0, найвища ймовірність викликати ендоскелет.
  • В Своєю ночі у другій частині ми граємо нема за Джеремі, а за Фріца Сміта.
  • Якщо придивитися до записці про звільнення, то можна буде побачити текст: "Note: First Day at the Job? Really?" Що перекладається як: "Замітка: Перший День на Роботі? Реально?". В останніх версіях, Слово "Really" Замінено на "Seriously".
  • У старих версіях третю зірку можна було отримати тільки пройшовши режим "Золотий Фредді" але схоже Скотт подумав що цей режим занадто складний для третьої зірки, тому з нових версій третю зірку можна отримати пройшовши режим "20/20/20/20".
  • Ніч "Fazbear Fever" (Лихоманка Фазбер) - єдина ніч за складністю: Дуже складно.
  • Ніч "Golden Freddy" (Золотий Фредді) - єдина ніч, у якого складність "Експерт".
  • Також, саме в ночі "Golden Freddy" Золотий Фредді активний по максимуму.