FANDOM

Чіка (англ. Chica the Chicken)аніматронік-курка. Вночі разом з іншими аніматроніками вона буде намагатися засунути Вас в костюм, вважаючи, що Вам, як "голому" ендоскелету, за правилами піцерії потрібно обов'язково його надіти.

Зовнішній вигляд Редагувати

  • Чіка — яскраво-жовта аніматронік-курка з оранжевим дзьобом і фіолетовими очима.
  • Вона носить білий слюнявчик з написом давайте жерти!!!. Як і всі інші аніматроніки, вона має подвійний набір зубів.
  • Зуби її ендоскелета можна побачити в задній частині її рота, хоча, це добре видно тільки на деяких камерах, а також це показано в трейлері гри.

Місця Редагувати

Як Бонні і Фредді, Чіка починає ніч на сцені. Коли вона покидає сцену, вона може піти на кухню, столову і східний зал. Як і у Бонні, чим ближче до офісу, безумніше у Чікі стає зовнішність. Її щелепа відкривається ширше, вона і починає сіпатися. Вона - єдиний аниматроник, який матиме доступ до кухні під час перших двох ночей. Буде чути шум каструль і сковорідок (можливо вона перебирається крізь них).

ПоведінкаРедагувати

Як і Бонні, Чіка попрямує до офісу, але також може зайти на кухню. На відміну від Бонні, Чіка з'являється у дверей рідше, але може залишатися поруч довше, змушуючи гравця витрачати більше енергії.

Як і інші аніматроніки, вона стає більш агресивною з кожною ніччю, також зменшується час, за який гравець повинен встигнути закрити двері.

Цікаві факти Редагувати

  • Чіка часто виходить другою після Бонні. Але не тільки в третю ніч.
  • Також може першою вийти вона першу ніч. Але в рідкісних випадках.
  • Подібно до Бонні, починаючи з 4-ої ночі, Чіка починає проявляти дивну активність у східному холі. Вона смикає головою і дивиться в камеру, намагаючись щось сказати. При цьому відтворюється цей аудіофайл:<центру>Файл:Robotvoice.огг</центр>
  • Чіка має другий ряд зубів у задній частині рота. Деякі припускають, що вони належать трупу, найбільш ймовірно, Телефонного хлопця, хоча, швидше за все, це зуби эндоскелета т. к. другий ряд у неї був до смерті Телефонного хлопця
  • Вона є єдиним аніматроніком, не мають вух.
  • версія Плюшева Чікі тримає кекс з очима.
  • Чіка є одним з двох аниматроников, що не з'являються протягом галюцинації, інший — Фоксі.
  • Багато хто плутає її з качкою, але це неправильно. Чіка - курка.
  • Чіка - єдиний підтверджений аніматронік у жіночої статі Фнаф Фредді (хоча, незважаючи на це, деякі вірять, що вона має чоловічу стать).
  • Чіка служить блокатором для Фредді, починаючи з моменту його пробудження. Без Чікі, шлях Фредді від сцени до офісу був би набагато простіше.
  • Коли Чіка атакує гравця, можна побачити шию її ендоскелета.
  • У першій частині гри у Чікі на ногах по 2 пальця, а в другій їх по три.
  • У першій частині гри її ступні жовтого кольору, а у другій помаранчевого.
  • І Вона Бонні видають дивні звуки, схожі на стогін, коли вони стоять поряд з дверима. Є багато теорій, які стосуються цього, в тому числі теорії, які припускають, що голос належить Хлопцю з телефону, або це голос одного з п'яти дітей. Можливо, що звук видається несправним голосовим ящиком (пристрій, з допомогою якого аніматроніки співають і говорять).
  • У першій частині Чіка не має музичних інструментів, як і Фоксі.
  • Це підтверджується тим, що аниматроников залишили на досить тривалий час (близько 20-ти років) без належної чищення і ремонту.
    • Однак, стогін, видаваний цим голосовим ящиком, виглядає занадто реалістичним для несправного динаміка старого аніматроніка, яким більше 20 років. І це спростовує попередню теорію.
  • Чіка є єдиним аніматроніком, щелепа якого не відокремлена від голови. Але тільки не у другий частини.
  • На відміну від інших аніматроніків, Чіка дивиться на гравця через вікно, замість двері.
  • В трейлері, у денний час, коли всі аніматроніки виступають на сцені, у Чікі можна побачити другий ряд зубів, коли вона підніме голову.
  • Образ Чікі може бути взятий з Хелен Хенні, одну з друзів Чак е. з садкам.
  • Також її образ міг бути взятий з Берді Ранньої Пташки, однією з оригінальних персонажів Макдональдс.
  • Ім'я Чікі, можливо, було взято від персонажа з таким ім'ям з дитячої телепередачі "у Чікі-шоу".
  • "Чіка" (Чіка) також по-іспанськи "дівчинка" чи "милашка".
  • Існує баг, який допомагає гравцеві вижити, в той час як Чіка атакує. Якщо гравець підніме монітор швидко, то скример Чікі буде повторяться. Анімація вбивства затягується, затримуючи кінець гри. Цей баг також працює з Бонні.
  • Якщо вважати другу частину приквелом, то форма дзьоба після сильних змін під час лагодження тепер нагадує дзьоб не курки, а качки.
  • Коли Чіка знаходиться на Сцені, вона тримає в руках кекс. Однак, він пропаде, як тільки Чіка покине сцену.
  • Можливо вона сильно відкриває рот близько офісу, тому що вона хоче перекусити дріт і тим самим знеструмити нас. Але це спростовується тим, що аниматроникам заборонено псувати майно піцерії.
  • Якщо придивитися, то можна побачити, що дивне смикання Чікі - це не більше, ніж швидка зміна всіх можливих текстур її виду через камеру.
    • Те ж саме відноситься і до Бонні.

П'ять ночей на Фредді 2 Редагувати

(Див. також: Фантом Чіка, Чіка)

Стара Чіка або ж Зів'ялі Чіка - розібрана/поламана версія Чікі з 1 частини гри. Як і інші аніматроніки з першої частини гри, Чіка списана і знаходиться в запчастини/обслуговування.

Зовнішній вигляд Редагувати

Зовнішній вид Чікі помітно змінився, особливо це торкнулося голови. Очниці стали більше, повіки відсутні, відсутні брови, широко відкритий дзьоб, який скоріше можна назвати щелепою, в якому є цілих два набори зубів і місцями стирчать дроти. Нижня щелепа стала більше. Кисті рук у Чікі зламали, замість них стирчать дроти. Також, на ній надітий слюнявчик її, що вона ніколи не знімає, але він дуже брудний.

ПоведінкаРедагувати

Починає з запчастини/обслуговування, далі - кімната для святкувань 4, кімната для святкувань 2, праву вентиляційну шахту, після заходить у офіс. Також, як при стратегії від атаки Бонні, потрібно швидко надіти маску Фредді, інакше вона вб'є Вас.

Цікаві факти Редагувати

  • Відрізняється від Чікі з першої частини зростанням, формою голови, розміром дзьоба і відсутністю століття. Подібні відмінності характерні для всіх старих аниматроников.
  • На відміну від Іграшковою Чікі, Чіка нападає тільки з правої сторони.
  • Майже весь час в грі її руки витягнуті (є виключення - вентиляція, та й там вони складені лише за необхідності). Це може бути із-за того, що її довго не використовували, від чого її заблокувалися сервоприводи, обмеживши руху рук. Це може бути також із-за іржі. Те ж саме і з дзьобом — він завжди відкритий.
  • . Чіка - одна з чотирьох аниматроников, які не з'являються перед нападом в коридорі, інші - Іграшковий Бонні, Маріонетка і Хлопчик з кульками
  • Тільки і Чіка Бонні не можуть бути помічені в сліпій плямі вентиляції.
  • Як і в п'ять ночей Фредді у Фредді, Чіка нападає праворуч.
  • Якщо Чіка знаходиться в Кімнаті для вечірок 2, ліхтарик буде світити на неї, а не на прохід.
  • Можливо, це вона приносить в офіс Паперового приятеля. Хоча це малоймовірно.

Виноски Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі