FANDOM

див. також: Phantom BB, Nightmare Balloon Boy

Balloon Boy ( укр. Хлопчик з кульками) - аніматронік з гри Five Nights at Freddy's 2.

Зовнішній вигляд Редагувати

"Шкіра" у нього персикового кольору (через це він схожий на людину), червоно-оранжеві ніс і щоки, є волосся і широка посмішка. На ньому надіта смугаста синьо-червона сорочка, штани та шапочка з пропелером. У правій руці він тримає кульку, а в лівій - табличку з написом " Balloons!" ( укр. "Кульки!").

Поведінка Редагувати

Хлопчик з кульками починає свій шлях в ігровій зоні і добирається до офісу через ліву вентиляційну шахту. Він часто говорить "Hello" і "Hi", і найчастіше це означає, що він вже в вентиляції. Якщо ви чуєте його частіше, значить, він вже почав свій шлях.

Хлопчик з кульками не увійде в офіс, якщо на гравцеві надіта маска Фредді, однак якщо маски на гравця немає, то він увійде в кімнату (якщо гравець підніме планшет), позбавляючи гравця можливості використовувати ліхтарик, роблячи гравця вразливим для атаки Фоксі і принаджуючи іншу аніматроніку, також він "відключає" кнопки освітлення вентиляції, що може бути смертельно для гравця.

Після того, як він увійде в офіс, він не покине його, поки не закінчиться ніч або гравця не вб'є інша аніматроніка.

Цікаві факти Редагувати

  • Це єдиний аніматронік (не рахуючи секретних), який не атакує гравця. Тим не менш, він робить гравця вразливим для інших аніматроніків (особливо, для Фоксі).
  • Це перший людиноподібний аніматронік, другий — Baby, третя Ballora, четвертий — Bidybab.
  • Коли він знаходиться в лівої вентиляції або в сліпій плямі, у нього немає з собою таблички і кульки, але коли він входить в офіс, табличка і куля з'являються з нізвідки. Можливо, це просто недопрацювання.
    • Однак, коли він у лівому повітропроводі на камері, можна ззаду помітити частину таблички (а саме її ручку).
  • Є теорія, що своїм постійним сміхом, Хлопчик з кульками залучає інших аніматроніков, так як із-за цього вони починають вважати, що в офісі сторонній.
  • Хоч він і переміщається по піцерії, на камерах його видно тільки в ігровій зоні (початкова позиція), а після - відразу в лівій вентиляційній шахті, потім - в офісі, що досить дивно.
  • Можливо, він дуже швидко бігає, але з-за низького зросту потрапляє в сліпі зони камер.
  • Існує версія дівчинки з повітряними кульками. Зовнішністю від хлопчика відрізняється фіолетовим носом, рожевими щоками й очима. З'являється під столом, але не атакує. Можливо, це просто був запланований, нереалізований ворог, зображення якого можна знайти у файлах гри. Можливо, це просто галюцинація.
  • Багато говорять, що існує хлопчик з білими кулями. Насправді його немає. Багато приймають його за баг текстури. Адже гра зроблена на Clickteam Fusion 2.5, і це цілком нормально.
  • В інтернеті також поширене відео з його скрімером, але це всього лише якісний фейк.
  • Якщо довго світити на нього ліхтарем на камері, коли він знаходиться на своєму місці, то він може привітатися з вами, сказавши "Hello!"/"Hi" ("укр." Привіт!) або посміятися.
  • Багато хто думає, що у нього в роті є "очі". Але насправді це відблиск для створення 3D-ефекту. Також це можуть бути колонки для відтворення звуку.
  • Це єдиний аніматронік який не має пальців, однак у Five Nights at Freddy's 4 вони у нього є.
  • Це єдиний не секретний аніматронік, який є людиноподібним.
    • Також, він єдиний не секретний анiматронiк, який не з'являвся в міні-іграх у 2-ой частини гри.
  • Ім'я Balloon Boy придумано фанатами, так як офіційне ім'я в сьомий ночі це абревіатура "BB", є такі варіанти розшифровки як: Balloon Billy, Billy Boy, Big Balloon's. Але в файлах гри його штучний інтелект називається "Balloon Boy A. I."
  • Можливо він просто галюцинація. Так як, якщо у вентиляції подивитися йому в рот, то можна помітити, що у нього немає эндоскелета. Але це можна спростувати тим, що в тізері до Five Nights at Freddy's 3 його голова лежить в коробці. І те, що він з'являється на дитячому малюнку з трейлера.
  • Він єдиний не секретний анiматронiк, який не був згаданий Хлопцем з телефону.
  • Після чотирьох смішків, "Hi" або "Hello" BB з'являється в лівій вентиляції.
  • У трейлері до Five Nights at Freddy's 2 на одному з малюнків зображенa радіснa дитина з кульками, а зліва в тіні — сумний Хлопчик з кульками, що дивно, так як він завжди усміхається.
  • Невідомо чому він з'являється в "Ніч ізгоїв", адже він є новим анiматронiком. Можливо, він доданий для балансу, тому як якщо б його не було, від Фоксі було б легко позбутися.
  • Є теорія, що в голові у нього відсутня эндоскелет з-за того що у нього немає емоцій (рух очей, рота) на відміну від інших анiматронiкiв. Проте в коробці з тизера FNaF 3 його голова лежить без очей, що спростовує цю теорію.
  • Якщо в офісі BB, ви закрили планшет і в офісі знаходиться один з анiматронiкiв (Чіка, Бонні, Фредді, Іграшковий Фредді), то BB не буде видно, але його сміх буде чути.
  • У третій частині ми можемо пограти за нього в міні-грі, де потрібно зібрати вісім кульок.
  • Five Nights At Freddy's 3 звуковий драйвер з його звуками використовується для залучення Спрiнгтрапа.
  • Іноді (правда, дуже рідко), BB, після того, як його відлякали з вентиляції, знову з'являється в ігровій зоні

Five Nights at Freddy's 2 Редагувати

Five Nights at Freddy's 3 Редагувати

BB говорить ""Hi/Привіт""
Echo1
BB говорить ""Hello/Здрастуй""
Echo3b
BB сміється
Echo4b

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі
ого зростання потрапляє в сліпі зони камер.