FANDOM

0 (13)

Nightmare (укр. Нічне жахіття/жахіття) - аніматроник, що з'являється в грі Five Nights at Freddy's 4 під час проходження сьомої ночі. Представляє з себе майже точну копію Кошмарного Фредбера, за винятком того, що він забарвлений в чорний колір, злегка прозорий, а його капелюх з краваткою-метеликом пофарбовані в жовтий.

Опис Редагувати

Спочатку натяки на Жахіття можуть з'явитися після проходження п'ятої ночі, меню Extra: на останній сторінці аніматрониками буде просто стояти знак питання. Після успішного проходження сьомий ночі знак питання зміниться на зображення Кошмара.

A. I. аніматроніка ідентична тактиці Кошмарного Фредбера — Кошмар може з'явитися в сьому ніч в обох коридорах. Також, на ліжку і в шафі, подібно тому ж самому Фредберу може з'явитися його голова. Рідко, його голова може з'явитися на ліжку. Після його атаки гра перезавантажується.

Цікаві факти Редагувати

  • Іноді, коли Кошмар повинен напасти, помилково на пів-секунди з'являється скример Кошмарного Фредбера. Але потім він змінюється на скример Кошмара.
  • Звук його скримера відрізняється від інших жахливих аниматроников.
  • Його скример схожий на Золотого Фредді з першої частини — низький тон і відсутність анімації при атаці. Він є другим аніматроником у всій серії зі статичним скрімером.
  • Його скример — збільшений кадр з скримера Фредбера.
NightmareJumpscare
  • Є одна примітка. Якщо він сміється, то може з'явитися на ліжку. Але він може і посміятися на ліжку, що перенесе його швидко в шафу і також в шафі може посміятися. Це невеликий "тролінг" для гравця. Однак, цей "тролінг" може закінчитися скрімером.
  • Він і Кошмарний Фредбер — єдині кошмарні аніматроніки, у яких справжні кігті, а не у вигляді "дрилі", як у інших кошмарів.
  • Коли він знаходиться біля правої двері, у нього відсутня маленька частина голови праворуч, однак у лівій двері з ним все нормально. Можливо, це є багом. Також на ліжку в дитячій кімнаті у нього відсутні два великих шматка голови як справа, так і зліва.
    • Але швидше за все, вони просто стають прозорими.
  • У Хелловінському оновленні його заміною є Кошмаріонетка.
  • Звук скримера Кошмара — це уповільнена версія звуку при освітленні його голови, коли він лежить на ліжку або визирає з шафи (такі звуки бувають і у Кошмарного Фредбера, коли він також знаходиться на ліжку або в шафі).
  • Може здатися, що кігті Кошмара скривавлені, але насправді це не так. Можливо, що так падає світло.

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі