FANDOM

Nightmare Bonnie (укр. Кошмарний Бонні) - — аніматронік з Five Nights at Freddy's 4. Вперше з'явився на сайті Скотта 7 травня 2015 року. На новому тизері зображений Бонні з деякими змінами: сильно пошкоджений костюм, гострі зуби, розташовані в 2 ряди, гострі спиці на пальцях (яких не видно в грі) і світиться віконце в правому оці. В кінці трейлера Five Nights at Freddy's 4 з'являється його скример.

Зовнішній вигляд Редагувати

За будовою, цей аніматронік нагадує оригінального Бонні, але з сильними змінами. У аніматроніка є два низки загострених зубів на верхній і нижній щелепі. Вся обшивка аніматроніка сильно пошкоджена і розірвана по центру. Всередині видно эндоскелет, можна помітити дроти в центральній частині.

Також, він носить червону краватку-метелик, подібну оригінальному Бонні та іграшковій версії. Кошмарний Бонні частково схожий на свого зламаного аналога з FNaF 2. Покриття костюма відсутнє на правій руці і лівій нозі, що нагадує Бонні з другий частини. Але у Кошмарного Бонні присутнє лице, ніж аніматронік нагадує оригінального Бонні.

Інтелект Редагувати

Кошмарний Бонні приходить з лівого коридору. Якщо не перевіряти лівий прохід ліхтариком, він уб'є гравця в його кімнаті. Якщо гравець підійшов до лівої двері і почув дихання, він повинен закрити двері і тримати, поки не почує дихання повторно. Якщо ж гравець буде неуважний і посвітить ліхтариком, тоді, коли Кошмарний Бонні буде стояти поруч, то він уб'є гравця. Виявити його присутність за дверима можна тільки по диханню. Якщо ви почули дихання — тримайте двері закритою, якщо немає — посвітіть в кінець коридору і відженіть його світлом ліхтаря.

Цікаві Факти Редагувати

  • На тизері є напис "it Was me?" (укр. Це був я?). І багато припустили, що це пов'язано з Укусом «87», і те, що саме Бонні скоїв його. Однак це спростовується тим, що на всіх тизерах така ж напис (трохи в різних шрифтах), а також міні-грою, де видно Укус «87».
  • При освітленні тизера видно напис "Nightmare" (укр. Кошмар), як і на інших тизерах з кошмарними аніматроніками.
  • Тизер з Кошмарним Бонні, як і тизер з Кошмарним Фредді, Кошмарною Чікою і Кошмарним Фоксі називається "4".
  • У четвертій частині він і Кошмарної Чіка ходять за таким же маршрутом, як і в першої частини.
  • У четвертій частині у Кошмарного Бонні присутні два скримера: один з-за дверей, другий у кімнаті.
  • Ендоскелет Кошмарного Бонні не відповідає ендоскелетам з першої і другої частини.
  • У грі іноді з'являється такий баг: рука Бонні проходить через текстури одвірка.
  • Його перший скример схожий на його скример з першої частини, а другий скример трохи нагадує скример Іграшкового Бонні з другий частини.
  • Якщо в вкладці Extra подивитися на нього праворуч знизу, то можна помітити, що ширяє в повітрі проводок.

Припущення Редагувати

  • Після цього тизера посипалися теорії, що Кошмар — це привид, що вміє перевтілюватися в інших аніматроніків, але це спростовується тим, що в трейлері гри ми бачили аніматроніків в різних місцях.
  • При освітленні тизера у правому нижньому куті можна помітити дві червоні цятки, схожі на очі. Швидше за все це не очі, а просто дрібні деталі, так як відстань між ними дуже маленька.

Jack-O-Bonnie (укр. Джек-о-Бонні) є гелловінською версією Кошмарного Бонні.

Зовнішній вигляд Редагувати

Форма аніматроніка не змінилася, змінилося тільки його забарвлення. З його очей і рота виходить руде світіння. Він став також гарбузового кольору. Метелик став помаранчевим, з-за чого зливається з тілом. Чорний ніс відсутній, замість нього є отвір, ніби ніс зірвали.

Інтелект Редагувати

Інтелект аніматроніка ідентичний оригіналу.

Факти Редагувати

  • Метелик Джек-о-Бонні краще видно на тизері.
  • Назва цього аніматроніка надсилається на символ Хеллоуїна — Jack-o-lantern (Світильник Джека)
  • Джек-о-Бонні схожий на Спрінгтрапа і на коричневого кролика з міні-ігор.
  • На тизері в Джек-о-Бонні були відсутні тіло і нижня щелепа.
  • Деякі вважали, що це буде Кошмарний Спрінгтрап або Кошмарний Іграшковий Бонні.
  • Джек-О-Бонні не можна побачити, коли він стоїть близько до нас в проході. Це — помилка Скотта, так як Джек-О-Бонні світиться в темряві.

Кошмарний Бонні Редагувати

Jack-O-Bonnie Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі