FANDOM

Nightmare ChicaExtra

Nightmare Chica (укр. Кошмарна Чіка) — аніматронік з гри Five Nights at Freddy's 4. Вперше з'явилася на сайті Скотта вночі з 16 на 17 травня 2015 року. На новому тизері зображена Чіка з деякими змінами: пошкоджений костюм,дуже багато гострих зубів, розташованих в 3 ряди, і світиться червоним кольором зіниця в лівому оці. Праве око швидше за все, зламанe, або він закритий. У трейлері Five Nights at Freddy's 4 Кошмарну Чіку можна побачити в одній із кімнат, а точніше, у правому проході.

Інтелект Редагувати

Жахлива Чіка приходить з правого коридору. Якщо не перевіряти його ліхтариком, то гравця вб'є Кошмарний Кекс в кімнаті. Якщо гравець підійшов до правої двері і почув дихання, він повинен закрити двері і тримати, поки не почує повторно. Однак, якщо гравець буде неуважний і включить ліхтарик в коридорі, якщо Жахлива Чіка стояла поруч, то вона вб'є його.

Факти Редагувати

  • При освітленні видно напис "Nightmare" (yкр. Кошмар), як і на інших тизерах з кошмарними аніматроніками.
  • На тизері з Кошмарною Чикой, так само як і на тизерах з усіма кошмарними аниматрониками написано "Was it me?" (укр. Це була я?), тільки "по-жіночому".
  • У Кошмарної Чікі є дві схожості з Термінатором: в обох світиться червоне ліве око. І ще у них схожа поза на тизері і обкладинці термінатора. А також у Кошмарної Чікі є визначна схожість з Зубастиком.
  • У Кошмарної Чікі, як і у Кошмарного Бонні, маршрут такий же, як і в першій частини FNaF.
  • Можна зауважити, що верхня частина голови відокремлена від нижньої, як у Поламаної Чіки з FNaF 2.
  • Жахлива Чіка — перша і єдина серед аналогів, у якої трохи обірваний слинявчик, в той час, як у Оригінальної, Поламаної і Іграшкової Чікі слюнявчики цілі, а у Фантома Чікі — зливається з текстурою).
  • У правому коридорі Жахлива Чіка з'являється з кексом, Іграшкова з FNaF 2 — по всьому маршруту. А ще у цього кексу вперше з'явився свій скример. Швидше за все, він заснований на фанатському скримері з FNaF 2.
  • Якщо придивитися то вчасно того коли Жахлива Чіка ховається в правому коридорі, можна помітити що її голова йде в тьму швидше тіла.
    • Також якщо подивитися у вікно можна побачити як світяться її очі.
  • Вона — п'ятий аніматроник, у якого є "міньйон", перший — Кошмарний Фредді, другий — Бейбі, третій — Баллора, четвертий — Веселий Фредді.
    • Як і в останнього, у неї лише один міньйон.
  • Коли вона ховається в коридорі вона ніби "посміхається", точно також, як і на тизері.

20dede131b9651db30423b8da484d3c6a9c97ab7 hq

Jack-O-Chica (укр. Джек-О-Чіка) являеться хеллоуїнською версією Кошмарної Чіки.

Зовнішній вигляд Редагувати

Ця версія від оригіналу мало чим відрізняється, за винятком оранжевого свічення з місць пробоїн і очей. Також замість кексу у неї в руці гарбуз.

Інтелект Редагувати

Абсолютно ідентичний інтелекту Кошмарної Чіки. Нічого не змінилося.

Цікаві факти Редагувати

  • Її ім'я є отслыкой до символу Хеллоуїна — Jack-O-Lantern (укр. Світильник Джека).
  • Під час скримера гарбуза, можна помітити що він може рухати щелепою. Це якось дивно, адже це гарбуз.
  • Вона, як і Джек-О-Бонні, в майбутньому оновленні FNaF World трохи товщі оригінальних кошмарних версій.
  • Як і з Джек-О-Бонні, Джек-О-Чіку та гарбуз не можна побачити, коли вони стоять близько до нас в проході. Це — недопрацювання Скотта, так як Джек-О-Чіка і гарбуз світяться в темряві.
  • Як і в Джек-О-Бонні, перші секунди скримера кілька прискорені.

Кошмарна Чіка Редагувати

Jack-O-Chica Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі