FANDOM

Nightmare Foxy

Nightmare Foxy (укр. Кошмарний Фоксі) - аніматронік з Five Nights at Freddy's 4. Вперше з'явився на сайте Скотта 29 травня 2015. На новому тизері зображений Фоксі з деякими змінами: пошкоджена область біля носа, гострі зуби, розташовані в один ряд, довгий язик, і напис: "Or me?" (укр. Або я?). А також, якщо освітлити тизер в області верхнього ряду зубів, то можна побачити знайомий нам напис "Nightmare" (укр. Кошмар). Якщо ж тизер затемнити, то в правому оці Кошмарного Фоксі ми побачимо цифру 87 пов'язану з інцидентом. У трейлері Five Nights at Freddy's 4 можна побачити, що він висовує голову з шафи.

Інтелект Редагувати

Починаючи з другої ночі, Кошмарний Фоксі з'являється в обох коридорах. Якщо Ви посвітітете ліхтариком на нього, то він піде. Якщо ж Ви, наприклад, підійдете до правої двері тоді, коли Кошмарний Фоксі знаходиться в лівому коридорі, то він забіжить в Вашу кімнату, а саме - у комору. Повернувшись у кімнату, Ви побачите, що дверцята комори сіпнулася. Однак він не може атакувати Вас, коли Ви знаходитесь в коморі або безпосередньо в кімнаті. Якщо Кошмарний Фоксі вже забіг у комору, то він її не покине до кінця ночі. Щоб врятуватися від нього, потрібно час від часу підбігати і закривати комору.

Якщо Ви, як тільки він прийде, посвітіть на нього, то він покаже свій перший, але не смертельний скример. Якщо Ви закриєте комору, то він спочатку постане в присяд, потім встане і, нарешті, перетвориться в Плюшевого Фоксі.

Час від часу Кошмарний Фоксі буде повертатися за цим стадіям в зворотному порядку.

Цікаві факти Редагувати

  • При освітленні на тизері видно напис "'Out of order"' (укр. Вийшов з ладу).
  • Можна побачити на цьому ж тизері, на його зубах, слово "Nightmare" (укр. Кошмар).
  • Кошмарний Фоксі найбільше схожий на Фоксі з першої частини FNaF.
  • Цікаво, що в грі у Кошмарного Фоксі немає язика, на відміну від тізера.
    • Що ще цікаво, у нього немає піратської пов'язки на оці, як у Фоксі з першої частини.
      • Швидше за все це потрібно, щоб зробити його ще страшніше.
        • Цікаво те, що в меню у Кошмарного Фоксі є язик.
  • Фоксі, як завжди, постає перед гравцем у зламаному вигляді.
  • Незважаючи на те, що Кошмарний Фоксі ніколи в першої ночі не з'являється ні в проходах, ні в коморі, якщо Ви будете дивитися приблизно ігрову півгодину на ліжко, то він Вас уб'є.
  • Кошмарний Фоксі має собі заміну в Хелловінському оновлення — Кошмарну Мангл.
  • Кошмарний Фоксі — єдиний кошмарний аніматронік, у якого на ступнях кігті.
  • У меню, над Жахливим Фоксі є якийсь напис.
    • Можливо, це просто частина фону.
  • Фоксі — єдиний аніматроннік в FNAF 4, який має несмертельний скример.
  • Його можна побачити в коридорі перед тим, як він забіжить в комору.

Припущення Редагувати

  • Багато припустили, що його фраза пов'язана з "Укусом 87", і те,що Фоксі скоїв його. Однак це ж питання задавали та інші аніматроніки, просто трохи зміненому словосполученні.
  • Є теорія, що у кошмарних аніматроніків ведеться "діалог", так як якщо скласти всі слова кожного відомого тізера, то вийде невеликий діалог:

– Це був я? (Кошмарний Бонні)

– Це була я? (Жахлива Чіка)

– Або я? (Кошмарний Фоксі)

- А може, це був я? (Кошмарний Фредбер)

  • Деякі вважають що Фоксі зображений у польоті, це нібито доводить "Motion Blur" на носі, однак цей ефект був би сильніший і був би розповсюджено по всьому зображенню.
  • Можливо, цей кошмарний аниматрониканіматронік з першої частини. Так як на тизері є напис "Out of Order". Хоча з пащі і взагалі в цілому, скидається на Фоксі з другий частини.

Створення Кошмарного Фоксі Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі