FANDOM

296

Nightmare Fredbear (укр. Кошмарний Фредбер) з'явився на сайті Scottgames 26 червня 2015 року. Це аніматроник з ресторану Fredbear's Family Diner. Він став свідком першого вбивства Фіолетового людини (див. міні-гру з FNaF 2 "Роздай торт дітей"). Це його жахлива версія.

Інтелект і тактика боротьби Редагувати

Фредбер активний тільки в п'яту і шосту ніч. У п'яту ніч він, починаючи з 12 АМ, буде бігати між дверима. Також, якщо аниматроник засміється, його голова може з'явитися на ліжку (або в шафі). Помітивши його біля дверей або в шафі, негайно закрийте двері, поки не почуєте звуків бігу або сміху. Якщо Ви побачили його на ліжку, то світіть на нього до тих пір, поки він не зникне. На шосту ніч він з'являється в 4 АМ. Щоб вижити, слід користуватися тією ж стратегією.

Цікаві факти Редагувати

  • Побачивши перший тизер з Фредбером, деякі припустили, що цей аніматроник або Іграшковий Фредді, або Хлопчик з Кульками, так як їх животи були схожої форми.
  • Також у роті його живота на тизері було написано "pro.... me". Імовірно там написано "property of me" (укр. Моя власність), але за правилами англійської мови це словосполучення, граматично складено не вірно. Однак був придуманий і інший варіант — "probably me" (укр. Можливо — я). Також існує теорія, що там написано "Protect me" (укр. "Захисти мене"), що найменш імовірно.
  • Тизер з Фредбером вийшов 26 червня, в цей же день були вбиті п'ятеро дітей. Про це можна дізнатися в першої частини у статті газети.
  • Якщо Ви побачите Кошмарного Фредбера в двері, закриєте двері, і знову відкриєте посвітіть, то він буде стояти дуже близько до дверей.
  • Не залежно від того, на якій ночі ви перебуваєте, можна іноді почути глухий сміх, який відрізняється від його звичайного.
  • Якщо Ви посвітіть на його голову, вона буде видавати дивні звуки, що нагадують кардіограму.
  • Кошмарний Фредбер є одним з двох кошмарних аниматроников, хто не має своєї заміни в Хелловінському оновлення (другий — Кошмарний Фредді)
  • Фредбер повторює риску Фредді — він сміється при пересуванні.
  • Якщо прискорити його сміх в 1,5 рази, то вийде Сміх Хлопчика. Теж саме буде, якщо прискорити в 1,5 рази сміх Фредді у першої статті частини.
  • У грі його гудзики чорного кольору, в меню "Extra" верхній ґудзик чорна, а нижня — біла, під FNaF World обидві гудзики стають світло-сірими. Чим пояснюється ця зміна кольорів, не відомо.

Теорії і Припущення Редагувати

Створення Кошмарного Фредбера Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі