FANDOM

NFreddy Extra

Nightmare Freddy (укр. Кошмарний Фредді) — аніматроник з гри Five Nights at Freddy's 4, головний антагоніст. Вперше з'явився 27 квітня 2015 року на сайті Скотта. Навколо цього аніматроніка відразу ж було побудовано безліч теорій і припущень, багато з яких не отримали підтвердження і досі є лише теоріями.

Зовнішній вигляд Редагувати

Кошмарний аналог Фредді схожий з його оригіналом, але має ряд істотних відмінностей. Як і у всіх інших кошмарних аніматроників, у цій різновиди Фредді також присутній два ряди гострих зубів на верхній і нижній щелепі. Подібно його попередникам, він також носить капелюх-циліндр і темну краватку-метелика, однак, у четвертій частині FNaF у Кошмарного Фредді пропав один із його атрибутів - мікрофон в правій руці.

Сам Кошмарний Фредді виглядає крупніше оригіналу, проте його зовнішній вигляд скоріше нагадує Фредді з другий частини FNaF. Крізь множинні розриви в обшивці можна побачити деякі частини эндоскелета. Так само, серед пробоїн в корпусі аніматроніка неможливо не помітити якихось Кошмарних Міні-Фредді. Всього їх троє, судячи з будовою їх "носія", вони можуть переміщатися всередині корпусу і залишати його через розриви в костюмі.

Інтелект Редагувати

На ліжку за гравцем з'являються Кошмарні Міні-Фредді, і чим довше гравець не обертається, тим більше їх з'являється. Через деякий час після того, як всі три Жахливих Міні Фредді залізли на ліжко, вони викликають великого Кошмарного Фредді, який і вбиває гравця. Якщо посвітити туди ліхтариком, Кошмарні Міні-Фредді стрімко спрыгнут під ліжко в тому порядку, в якому вони з'являлися.

Звук скримера Кошмарного Фредді та інших Кошмарів
Scream2
Звук, які видають Кошмарні Міні-Фредді
Minimonsters

Факти Редагувати

  • При освітленні тизера з Кошмарним Фредді, видно напис "Nightmare" (укр. Нічний кошмар), як і на інших тизерах з кошмарними аниматрониками.
    • Присутній напис "'The Final Chapter'" (укр. Фінальна глава) і дата 31.10.15.
  • Багато хто помітив, що його подряпини на руці схожі з подряпинами Кошмарного Бонні та іншими кошмарами. Але це виявилося просто збігом.
  • Як і Кошмарний Фредбер, Кошмарний Фредді не отримав заміни в Хелловінському оновлення.
  • У Кошмарного Фредді на руці присутні 5 пальців, у той час, як у всіх частинах FNaF у аниматроников (Крім Спрингтрапа і фантомів, так як пальців у них не видно було тільки по 4 пальці на руці.
  • Маленькі копії Фредді з'являються за спиною хлопчика в трейлері.
  • У Кошмарного Фредді, також, як і у більшості кошмарних аниматронников, два скримера. Скример, показаний в Екстра, Ви можете отримати, коли Ви посвітили на ліжко, а там вже сидить Кошмарний Фредді. У інших випадках Ви отримаєте скример, де Кошмарний Фредді вистрибує з комори.
  • Кошмарний Фредді є єдиним персонажем із всієї серії ігор, бачити якого під час гри можна тільки під час скримера.
  • Це єдиний аниматроник за всю історію FNaF, який має маленькі копії.
  • Кошмарний Фредді — єдиний Фредді, який не має мікрофона.
  • Кошмарний Фредді і міні-Фредді — єдині аніматроніки, які, можливо, спочатку перебувають у гравця в кімнаті (Кошмарний Фредді — можливо, плюшева іграшка. Міні-Фредді — аніматроніки).
  • Кошмарний Фредді — перший аниматроник серії ігор, який має власних міньйонів. Другий — Баллора, третій — Бейбі, четвертий — Веселий Фредді.
  • У Кошмарного Фредді присутній швидкість поява Міні-Фредді і початкову кількість у відсотках, цей відсоток може встановитися на 100% на початку ночі, і тому ніч відразу програна, так як він нападає на самому початку ночі.
  • Під час скримера Кошмарного Фредді з шафи можна помітити, що у нього обертаються очі.
  • Кошмарний Фредді єдина версія Фредді очі якого не блакитні, а помаранчеві.

Припущення Редагувати

  • Якщо придивитися, то можна помітити, що цей аниматроник робить уклін головою, піднімаючи капелюх. Можливо, Скотт вирішив таким чином нас подякувати у вигляді "нового" аніматроніка.
  • Також, уклін аніматроніка підкреслює кінець лінійки Five Nights at Freddy's. Він, як би, прощається з гравцями, перш ніж піти.
  • Можливо, цей аниматроник — всього лише сон дитини з гри з іншими аниматрониками.
  • Образ Жахливого Фредді був узятий з образу Фредді Крюгера. Це можна довести гострими пальцями, циліндром і маленькими головами Фредді на тілі. Але якщо придивитися, то можна побачити, що ці маленькі Фредді мають свої тіла.
  • Деякі люди вважають, що Кошмарний Фредді — це пружинний Фредді (на подобу Спрінгтрапа), але це не так.

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі