FANDOM

Phantom Chica (укр. Фантом Чіки) — фантом з гри Five Nights at Freddy's 3.

Опис Редагувати

Фантом Чіки має модель Чіки з першої частини, але її текстура набагато темніше. У неї, як У інших фантомів, очі як у Спрінгтрапа. Фантом Чіки — "найціліший" фантом з усіх. На перший погляд у неї відсутня ліва кисть, але насправді вона просто зливається з тілом. Як і всі фантоми, вона виглядає сильно обпаленою.

Поведінка Редагувати

Фантом Чіки з'являється на CAM 07 на екрані ігрового автомата. Якщо ви побачили фантома Чіки, то потрібно негайно переключити камеру. При довгому перегляді камери з фантомом Чіки й повороті до дверного проходу вистрибне її скрімер, але, як і інші фантоми, не закінчить гру і не вб'є гравця, а відключить систему вентиляції і, можливо, камери.

Цікаві факти Редагувати

  • На скрімері її рот завжди відкритий, як і в інших фантомів.
  • Вона єдиний фантом, який має зовнішність, як у першої частини (решта виглядають як у другій частині).
  • Як і в першій частині, на її грудях є слюнявчик з написом let's eat!!! (укр. Давайте їсти!!!), який майже неможливо розгледіти через занадто темні текстури. Але все ж слюнявчик можливо побачити, якщо придивитися. Також під час її скримера цей напис пропадає.
  • Деякі люди вважають, що у Фантома Чіки немає лівої кисті руки, але це не так. Вона просто сильно зливається з темним тілом.
  • мобільної версії у неї інша поведінка: якщо дивитися на неї на камері 07 занадто довго, то планшет сам закриється, і Фантом Чіки сама на вас нападе.
  • Є теорія, що зображення, яке ми бачимо на ігровому автоматі реальне, а сам фантом — ні.
  • Фантом Чіки — сама "ціла" з усіх інших фантомів. У неї всі частини костюма на місці.
  • У Фантома Чіки відсутня Кекс. Можливо, вона без нього, тому що охоронець не пам'ятає деякі її частини.
  • Багато фанати називає Фантома Чіки "Кавуном" із-за схожості голови і тулуба з ним.
  • мобільної версії є баг: Фантом Чіки нападає відразу на початку четвертій ночі.

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі