FANDOM

Phantom Freddy (укр. Фантом Фредді) — фантом з гри Five Nights at Freddy's 3.

Опис Редагувати

Фантом Фредді має схожу модель, як у зламаного Фредді у FNaF2, але у нього відсутні очі, немає правої ноги, видно тільки білі зіниці (як власне і у всіх фантомів), у нього відсутня ліве вухо (як у Золотого Фредді, з-за цього його плутають саме з ним). Він тримає мікрофон у правій лапі, з його тіла стирчать дроти. Зовні дуже схожий на Золотого Фредді і Тінь Фредді.

Якщо дивитися на нього, видно, як фантом йде в бік дверей, після чого зникає і нападає на гравця.

Цікаві факти Редагувати

  • Фантом Фредді не з'являється на камерах, але можна побачити, як він проходить за вікном.
    • Майже теж саме відбувається з Спрінгтрапом. Ми також можемо побачити, як він йде, проте нам потрібно спочатку подивитися на Спрінгтрапа, перш ніж він піде.
  • Якщо дивитися на нього довго, то він лякає гравця, відключаючи систему вентиляції.
  • Можна уникнути його атаки, якщо просто ігнорувати його поява (відкрити один з планшетів і чекати поки він піде).
  • Його атака нагадує атаку Поламаної Чікі з FNaF 2, лише з тією різницею, що Поламана Чіка нападає праворуч, а Фантом Фредді — спереду.
    • Його атака також схожа на атаку Іграшкового Фредді. Вони обидва нападають спереду, і їх скрімери схожі. Але є одна відмінність: коли Фантом Фредді атакує, він просто дивиться на гравця, а Іграшковий Фредді при цьому повертає голову трохи вправо.
  • Фантом Фредді — другий антагоніст в грі, який має анімацію руху за склом офісу (перший — Спрінгтрап).
  • Фантом Фредді з'являється частіше всіх інших фантомів.
  • Хоча сам Фантом Фредді виглядає обгорілим, але капелюх і мікрофон як нові.
  • Якщо придивитися до анімації ходьби, можна помітити, що у нього відсутня більша частина правої ноги. Хоча, для одноногого фантома він ходить дуже реалістично. Можливо це із-за того, що Скотт вирішив не робити йому ногу, так як її в будь-якому випадку не видно.
  • Коли він ходить за склом, його очі не світяться, як у всіх фантомів, а при скрімері — світяться.
  • Під час анімації руху за склом Фантом Фредді дивиться на гравця.
  • Фантом Фредді, Фантом Фоксі і Фантом Золотого Фредді — єдині фантоми, яких можна побачити на камерах.
  • Під час ходьби за вікном він створює звук, що створюються при наближенні Спрінгтрапа, що досить дивно.
  • На мобільній версії його анімація за вікном триває менше.
  • Чим ближче до кінця ночі, тим частіше він буде з'являтися.
  • Після освітлення багато переконалися, що це саме Freddy Fazbear, хоча багато вважають його Золотим Фредді або Тінню Фредді.
  • Фантом Фредді може зламати систему камер: коли з'являється, йде за вікном або йде.
  • Вважалося, що Фантом Фредді позбавлений однієї ноги, але, як з'ясувалося з FNaF World, обидві його ноги на місці.
  • Деякі гравці вважають, що це Фантом Золотого Фредді, так як у нього відсутнє ліве вухо. Але це спростовується тим, що справжній Фантом Золотого Фредді дуже рідко з'являється на першої статті, п'ятої і шостий ночах у офісі.

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі