FANDOM

Phantom Golden Freddy (укр. Фантом Золотого Фредді) - таємний персонаж з гри Five Nights аt Freddy's 3. Може з'явитися в лівій частині офісу, не даючи гравцеві перезапустити системи. Шанс його появи надзвичайно малий - 0.6% - 2.1%. Його відмінність від перших двох частин гри полягає в тому, що в цій частині він не має скримера і не йде з офісу, проте призводить до вильоту гри.

Є пасхальним аніматроніком.

ФактиРедагувати

  • Він призводить до аварійного завершення гри, подібно Тіні Бонні і Тіні Фредді у другий частини.
  • Його вигляд взятий з гри Five Nights At Freddy's 2.
  • Багато хто стверджує, що у Золотого Фредді з другої частини немає верхніх зубів, але вони є.
  • Існує версія, що він - зовсім не фантом. На доказ цього є те, що у нього немає білоточкових очей, і він не обвуглений. Але він не нападає, що досить дивно.
  • Один хакер зламав гру і зробив кілька скріншотів. Там були видні написи - Golden Freddy і Shadow Freddy.
  • Можливо охоронець боїться його, і тому не перезапускає системи, побоюючись чергового скримера від цього фантома.
  • Він - єдиний антагоніст Five Nights At Freddy's 3, який не має білоточкових очей.
  • Він другий аніматронік у якого завжди закритий рот, перший Springtrap.
  • Він може з'явитися в першій ночі з шансом 0.1%. Але якщо відвернутися від нього, а потім знову повернутися, він зникне. Можливо він йде в першу ніч, так як там немає помилок систем і йому нічим заважати охоронцеві.
  • Є теорія, що Тінь Фредді і Золотий Фредді - одне і теж обличчя. Якщо це правда, то все сходиться. Але при освітленні він буде золотим.
  • Існують деякі люди, які не вірять в його існування, з-за того, що він дуже рідко з'являється. Але він є у файлах гри.
  • Багато хто стверджує, що це Фіолетовий Фредді, але це не так. При освітленні він стає золотим.
  • Фантом Золотого Фредді — третій фантом не атакує гравця (перший — Фантом Маріонетки, другий — Фантом Мангл).
  • Тим, що не має скример і не виходить з офісу, Фантом Золотого Фредді нагадує ВВ.

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі