FANDOM

>

Phantom Puppet (укр. Фантом Маріонетки) — Фантом з гри Five Nights at Freddy's 3.

Опис Редагувати

Зовні являє собою модель Маріонетки з Five Nights At Freddy's 2, тільки сильно обгорілу, з-за чого колишні риси практично неможливо розглянути — очі являють собою білі точки, права щока залишилася червоною, ліва ж практично втратила свій колір. Тіло також втратило колір, гудзики і рот стали ледве помітними.

Поведінка Редагувати

Перш ніж з'явитися у офісі, Фантом Маріонетки з'являється на камері 08 і, якщо гравець буде переглядати камеру занадто довго, фантом буде літати в офісі перед очима гравця, уважно роздивляючись обличчя персонажа і створюючи перешкоди, тим самим не дозволяючи відкрити планшет або перезавантажити системи. Зникає фантом приблизно через 10 секунд після своєї появи, що може бути смертельним для гравця, так як Спрінгтрап за цей час може пробратися через вентиляцію і вбити його.

Цікаві факти Редагувати

  • Маріонетка — перший фантом (або галюцинація), який не має скримера, другий — Фантом Мангл, третій — Фантом Золотого Фредді.
  • Поки ви не подивитеся на CAM 08, Фантом Маріонетки ніколи не з'явиться. Але на мобільній версії є баг, що Фантом Маріонетки може з'явитися навіть якщо ви не дивилися в цю камеру.
  • Маріонетка літає перед вами також, як і в одній з кат-сцен у Five Nights At Freddy's 2.
  • Фантом Маріонетки має анімацію очей.
  • Можна уникнути його/її появи в офісі, якщо дуже швидко переключити камеру.
  • У файлах гри присутній скример Маріонетки з другої частини в обрізаному вигляді (не видно офісу як це було в файлах другої частини).
  • Маріонетка — єдиний фантом, який ламає гравцеві відразу дві системи. Систему вентиляції — коли з'являється, і аудіосистему — коли йде.

Теорії і припущення Редагувати

  • Можливо на CAM 08, коли з'являється Маріонетка (не обвуглена), то, можливо, він(а) натякає на те, що ще живий(а), а від переляку, охоронець бачить її фантом.
    • Доказом цього служить те, що Маріонетка на цій же камері має відображення на підлозі, а як відомо, фантоми не можуть відбиватися. Однак, варто лише згадати літаючу голову Золотого Фредді з Five Nights At Freddy's 2, він(а) привид, але і у нього/неї є відображення.
  • На камері Маріонетка виглядає, як у FNaF2 — чистю і новою, а в офісі — старою і обвугленою. Може, це означає, що справжня Маріонетка досі живий(а).

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі