FANDOM

Toy Bonnie (укр. Іграшковий Бонні) - аніматроніку-кролик з гри Five Nights At Freddy's 2. Це іграшкова версія Бонні.

Зовнішній вигляд Редагувати

У порівнянні з іншими аніматроніками, Іграшковий Бонні найбільш виразно відрізняється від своєї оригінальної версії. Новий аніматроніку забарвлений в блискучі сині та білі кольори (Поламаний Бонні був фіолетовим), має зелений колір очей, у нього є брови і довгі вії, тіні фіолетового кольору, що робить його більш жіночним, до того ж, у нього яскраво-червоні щоки (як і у всій іграшкової версії), червоний галстук-метелик і загострені кінчики вух. Його очі можуть вільно рухатися в очницях. Має червону бас-гітару, яку він не носить з собою, коли пересувається по піцерії (виняток - Кімната для святкувань 3).

Також, як і у інших іграшкових версій аніматроніку, ендоскелет Іграшкового Бонні надійно приховано костюмом.

Поведінка Редагувати

Він починає свій шлях на сцені з іншими іграшковими аніматроніку. Спочатку його можна побачити в Кімнаті для святкувань 3, де він тримає свою гітару, потім в Кімнаті для святкувань 4, де він дивиться в камеру, і, нарешті, в Кімнаті для святкувань 2, біля правої вентиляційної шахти. Після цього аніматроніку пробирається в офіс через вентиляцію.

Відразу після того, як гравець побачив Іграшкового Бонні в сліпій плямі вентиляційного отвору, він повинен надіти маску Фредді.

Цікаві факти Редагувати

  • Зіниці Іграшкового Бонні зменшуються при вході в офіс і нападі. Так відбувається тільки у органічних очей. Як у нього і чому це відбувається, невідомо.
  • Іграшковий Бонні, на відміну від поламаного, нападає з правого боку (а класичний Бонні в першій частині гри йде з лівого боку).
  • Іграшковий Бонні - єдиний аніматроніку, рух якого ми можемо побачити в офісі (анімація відсутня в мобільної версії v1.07 (1.03)).
  • Іграшковий Бонні один з двох аніматроніку, які відрізняються кольором від своїх попередніх версій (Другий - Мангла).
  • Він і Мангла - єдині нові аніматронкі, у яких в офісі очі не стають чорними.
  • Він як і аніматроніка з 1 частини разом з іншими аніматроніку можуть відключати камери під час пересування.
  • Коли він знаходиться в правій вентиляційній шахті (не в сліпій плямі) можна побачити його білий пухнастий хвіст.
    • Також це єдине місце, де можна побачити його хвіст взагалі.
    • Можливо, що це єдиний аніматроніку, що має хвіст.
  • На відміну від свого попередника він має зелені очі і верхні зуби.
  • Якщо в своєї ночі A.I. Іграшкового Бонні і Мангла стоять на 20, то в правій вентиляції будуть чутні перешкоди, але в такому випадку через надмірну активність аніматроніку в сліпій плямі камери видно він, а не Мангла.
  • Це один з двох наймиліших аніматроніку з FNaF 2 на думку фанатів FNaF (другий - Іграшкова Чика).
  • На думку деяких російських FNaF-ерів, Іграшковий Бонні схожий на зайця з радянського мультфільму "Ну, постривай!".
  • Можливо, спочатку він повинен був мати блакитний колір очей, так як в gif-тізері до 2 частини у нього очі блакитні, але в фінальному релізі вони все таки стали зеленими.
  • Тінь Бонні має форму схожу з формою Іграшкового Бонні