FANDOM

Іграшкова Чіка (або Chica 2.0) — аниматроник - курка з гри Five Nights at freddy's 2. Це оновлена версія Чікі.

Зовнішній вигляд Редагувати

На відміну від оригінальної версії, Іграшкова Чіка має більш жіночими рисами - носить шорти рожевого кольору і має блакитний колір очей, так що немає ніяких сумнівів з приводу її статі, що було з першою версією Чікі. Щоки в неї теж рожеві, а не червоні, як у інших іграшкових аниматроников. На ній надітий слюнявчик з написом """'let's Party!"""' (""'Рос. "Давайте Святкувати!"""'). Як тільки Іграшкова Чіка йде зі сцени, її дзьоб і очі зникають (розробник хотів зробити анімацію того, як вона знімає дзьоб, він робив її 13 днів, але вона злетіла, і він вирішив залишити її такою) і тепер гравець може добре розглянути її рот, повний зубів від эндоскелета. Також при догляді з сцени, у неї зникають очі. Серед фанатів гри є думка, що вона прикріплює їх до свого кексу. Але це спростовується тим, що у кексу очі були і до цього. Це можна побачити на газетному оголошенні, яку нам показують у першу ніч і на задньому плані видачі чека п'ятої, шостий і своєї ночі.

Поведінка Редагувати

Іграшкова Чіка починає шлях на сцені і рухається через головний хол. В кінці кінців вона добирається до кімнати для святкувань 1. Після того як перебереться туди з лівої вентиляційної шахти, вона стрибає на гравця, якщо той проігнорує її поява в сліпій плямі лівої вентиляції. Через коридор Іграшкова Чіка не може увійти в офіс, вона там тільки для того, щоб потрапити в кімнату для святкувань 1.

Цікаві факти Редагувати

  • Вона тримає кекс коли йде, однак його не видно, коли вона знаходиться у лівої вентиляційній шахті. Можливо із-за того, що він знаходиться в темному плямі.
  • Вона - п'ятий аниматроник, носить одяг. Перший - Іграшковий Фредді (циліндр), другий - Фоксі (штани), третій - Чіка (слинявчик), четвертий - Хлопчик з кульками.
  • Чікі у Five Nights At freddy's теж є кекс, його видно тільки на сцені. Коли вона йде, кекс зникає.
  • Іграшкова Чіка - один з аниматроников, які не з'явилися в трейлері Five Nights at freddy's 2, другий — Маріонетка. Хоча на деяких малюнках у трейлері її можна побачити.
  • У звичайній Чікі на слинявчику написано ""'let's eat!"'" ("'Давайте є!"'), а в Іграшковій ""'let's party!"'" ("'Давайте веселитися!"'). Можна припустити, що вона створена спеціально для свят.
  • Іграшкова Чіка - третій аниматроник, який змінює свою зовнішність під час гри.
  • Деякі вважають, що у неї немає дзьоба, тому що він є у Мангл в районі шиї. Насправді, це звичайний червоний галстук-метелик, що належить Мангл. До того ж в грі FNaF World у неї є дзьоб.
  • Також як і у Чікі у першої частини гри у неї при нападі теж видно эндоскелет в районі шиї.
  • На відміну від своєї попередниці, має блакитний колір очей, а не фіолетовий.
  • У файлах гри знайдено фото, де у Іграшковою Чікі видно половину голови. Можливо, що Скотт хотів зробити її сидить під столом як і BG, або ж замість неї.
  • У файлах гри можна знайти Іграшкову Чику з половиною тулуба. Можливо, Скотт хотів зробити так, щоб вона мала анімацію руху в офісі, як у Іграшкового Бонні.

Виноски Редагувати

Персонажі «П'ять ночей у Фредді»
Протагоністи ДрузіМайк ШмідтТелефонний хлопець

Антагоністи АніматронікиБонніЧікаФоксіФреддіЗолотий Фредді Springtrap
Іграшкові персонажі (FNAF 2) Toy BonnieToy ChicaMangleBalloon BoyToy Freddy
Фантоми Phantom Balloon BoyPhantom FreddyPhantom ChicaPhantom FoxyPhantom ManglePhantom PuppetPhantom Golden Freddy
Кошмарні Аніматроніки Кошмарні Міні-ФреддіNightmare FreddyNightmare BonnieNightmare FoxyNightmare ChicaNightmare FredbearNightmare
Веселі BabyFuntime FreddyFuntime FoxyBon-BonBalloraBidybabElectrobabEnnardMinireenaBonnetLolbitYenndo
Інше Персонажі «FNAF» · Шаблон:Персонажі